Stucken

Gumman: Nu e jam sur, för matte stoppade in mig i buren mitt i att vi gosade! Sen åkte vi brummisen, länge. Tyckte jam inte om!! Jamade hela tiden för att få henne att förstå, men nej…inte fattade hon. Till slut stannade brummisen i alla fall och matte lyfte ut buren med mig i och sen hamnade vi inne i ett hus. Där fanns en trevlig kille som visst heter Bosse. Han skulle bli stucken i tassen.

Hade inte hört talas om att någon skulle stick mig så jam tog det lugnt. Sen kom det en tjej och kliade mig i nacken och tyvärr sa hon att jam måste *viskar* b a n t a.

Sen tackade matte och stoppade nåt kort i en apparat och sen mig i buren och sen åkte vi mera brummis. Vi kom hem efter en sund och nu tänker jam inte låta matte röra mig på en stund!

One comment on “Stucken

Kommentera

